søndag 27. januar 2013

Knekkebrød - lavkarbo ♥

Har laga knekkebrød før, men det er ei stund sida sist.
Trudde eg hadde blogga ei oppskrift, men fant ingen.
















So då kjem det ei oppskrift no.
Denne frå boka 'Fristende lavkarbo', også lik
Dr. Hexeberg frøknekkebrød.

Uansett opphav og navn, knallgode knekkebrød :)

32 knekkebrød, 16 pr bakebrett.

2 dl solsikkekjerner
1 dl linfrø (eg brukte 50/50 malte/heile)
1 dl sesamfrø
2 dl malte mandler (eg brukte mandelmel frå iHerb)
2 ss fiberhusk
1 ts salt
5 dl vatn

Bland alt det tørre i en bakebolle. Hell opp i vatnet.
Bland godt, det vil vere litt flytande til og begynne med.
Stryk utover plata med slikkepott med en gong den tjuknar litt.

Fordeles på 2 bakebrett, som er kledde med bakepapir.
Det sies at knekkebrøda har lett for å henge fast i billig
bakepapir.... vel mitt var billig og det hang fast. So eg skal
prøve med ett 'originalt' neste gong.

Eg har ikkje varmluftsovn, so då er det ett brett i gangen.

150-160 grader, knapt en time, følg med tida. Ta dei av papiret
og legg dei på ei rist. Slå av ovnen og lat knekkebrøda tørke
ei stund med åpen ovnsdør.
Gjenta det samme med brett nr 2.

Har du varmluftsovn, kan begge bretta steikes samtidig.

Oppbevares i metallboks på benken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar